Administratief & Secretarieel personeel Utrecht

Een administratief medewerker, receptionist, management assistent, planner, administrateur of controller in de buurt van Utrecht. Jij bent op zoek naar een nieuwe collega op de financiële of administratieve afdeling en wij kunnen je hierbij helpen! Met ons enorme kandidatennetwerk en onze ervaring in de recruitment brengen wij je in contact met toppers die bij jou aan de slag willen gaan!

Werving secretarieel en administratief personeel 

Eigenlijk is er van alles mogelijk. Wat we precies doen en hoe intensief we aan de slag gaan, ligt bij jou. Wil je bijvoorbeeld dat wij het gehele traject van je overnemen en door blijven zoeken totdat jij je nieuwe collega hebt? Of wil je een deel van de werving liever in eigen hand houden? Dan kan dat ook! Bij Staffchain hebben we namelijk op maat gemaakte pakketten. Waardoor er altijd een pakket is dat past bij jouw organisatie en vacature.

Benieuwd? Bekijk dan meteen ons aanbod:

"Staffchain onderscheidt zich van de concurrent door een snelle opvolging en het aanbrengen van een hoog aantal kandidaten. Gegarandeerde reactie van een partner die meedenkt en luistert naar de input van z’n klant. Prettig samenwerken.”

Kristof Benoit, Securex

Recruitment die gericht is op succes

Met inmiddels meer dan 10 jaar ervaring in de recruitment hebben we binnen ons team een werkwijze ontwikkeld die voor ons werkt. En waar onze klanten ook voor terug blijven komen. Wij gaan namelijk altijd voor een bemiddeling waar beide partijen lang mee vooruit kunnen. 

Hiernaast zorgen onze recruiters er altijd voor dat ze korte lijntjes hebben met jou en geschikte kandidaten. Dit om ervoor te zorgen dat jij snel geschikte kandidaten ontvangt en jouw nieuwe collega ook zo snel mogelijk aan de slag kan gaan. Maar een goede match staat hierbij altijd voorop. Daarom letten we er ook op hoe goed iemand in jullie team past. Lees meer over onze aanpak op de pagina Werkwijze of bel ons gerust op 085 9022100 om de mogelijkheden te bespreken.