Administratief & Secretarieel personeel Amsterdam

Ben je op zoek naar secretarieel of administratief personeel in Amsterdam? Met onze ervaring in recruitment en ons netwerk aan geschikte kandidaten, ben je bij ons aan het juiste adres! En we doen dit op een manier die net anders is dan de meeste wervingsbureaus. Nieuwsgierig of dit iets voor jou is? 

De werving van secretarieel en administratief personeel 

Eigenlijk is er van alles mogelijk. Wat we precies doen en hoe intensief we aan de slag gaan, ligt bij jou. Wil je bijvoorbeeld dat wij het gehele traject van je overnemen en door blijven zoeken totdat jij je nieuwe collega hebt? Of wil je een deel van de werving liever in eigen hand houden? Dan kan dat ook! Bij Staffchain hebben we namelijk op maat gemaakte pakketten. Waardoor er altijd een pakket is dat past bij jouw organisatie en vacature.

Benieuwd? Bekijk dan meteen ons aanbod:

"Staffchain onderscheidt zich van de concurrent door een snelle opvolging en het aanbrengen van een hoog aantal kandidaten. Gegarandeerde reactie van een partner die meedenkt en luistert naar de input van z’n klant. Prettig samenwerken.”

Kristof Benoit, Securex

Recruitment administratief en secretarieel personeel

Recruitment, we hebben er inmiddels al meer dan 10 jaar ervaring in en dit betekent ook dat we een eigen werkwijze hebben ontwikkeld. Een werkwijze die voor ons werkt en waarmee onze klanten tevreden blijven terugkomen. Want bij Staffchain zorgen we ervoor dat we altijd snel kunnen schakelen, met jou en een geschikte kandidaat.

Zo kunnen jullie snel kennismaken en zorgen we ervoor dat jouw vacature snel ingevuld is. Maar hierbij leveren we niet in op kwaliteit! We willen namelijk dat iedere bemiddeling een succes is, voor zowel jou als de kandidaat. Daarom kijken we ook naar hoe goed iemand in jullie team past. Hoe we dit doen, leggen we uit op onze pagina Werkwijze of leggen we graag uit in een gesprek! Bel ons vrijblijvend op 085 9022100 om te bespreken of onze werkwijze ook bij jou past.