Persbericht: Overname Staffchain door De Ondernemingswaarde

We zijn verheugd om aan te kondigen dat we bij Staffchain een nieuwe fase ingaan in onze groei en innovatie. 🎉

Per 1 november 2023 heeft De Ondernemingswaarde, Staffchain en Schuijl Logistieke Professionals BV overgenomen. Deze overname betekent een belangrijke stap in onze voortdurende inzet om onze wervingsdiensten te verbeteren en te vernieuwen.

Staffchain, ons unieke platform dat vacatures aan geschikte kandidaten koppelt, is nu onderdeel van De Ondernemingswaarde. Hierdoor bieden we nu een uitgebreid pakket aan diensten waarmee we onze klanten niet alleen ondersteunen bij wervingscampagnes, maar ook kunnen voorzien van deskundig bedrijfsadvies om je te begeleiden bij strategische beslissingen. Hiermee streven we ernaar om jouw organisatie te helpen groeien en jullie doelen te kunnen bereiken.

Heb je vragen of wil je meer weten over deze nieuwe mogelijkheden? Neem gerust contact op met Wilco Schuijl.

We kijken uit naar een veelbelovende toekomst samen met Jochem Langenhuijzen en zijn team en blijven toegewijd aan het bieden van waarde aan onze klanten. 🌟

De Ondernemingswaarde en Staffchain

De Ondernemingswaarde BV gevestigd te Uden neemt per 1 november 2023 Staffchain en Schuijl Logistieke Professionals over.

Staffchain is een uniek platform waarbij openstaande vacatures gekoppeld worden aan potentiële kandidaten. “Op deze wijze wordt gebruik gemaakt van de online mogelijkheden om vacatures te pushen en kandidaten te werven. De uniekheid en de geautomatiseerde wijze van werving en selectie is voor ons bedrijf een welkome aanvulling om voor onze klanten sneller en efficiënter (tijdelijke) vacatures in te vullen”, aldus Jochem Langenhuijzen, eigenaar van De Ondernemingswaarde B.V.. “Het werven van goed personeel is een zeer tijdrovende klus die wij voor veel van onze klanten reeds naar volle tevredenheid verwezenlijken. Wij merken echter dat het toch vaak te lang duurt en dat daarom de organisaties onder druk komen te staan. Door het inzetten van geautomatiseerde werving gaan wij dit proces aanzienlijk versnellen. Daarnaast gaan wij AI inzetten om deze dienstverlening nog meer te professionaliseren.“

Tevens wordt Schuijl Logistieke Professionals overgenomen. Schuijl Logistieke Professionals BV richt zich al 15 jaar op werving en selectie en interim-management binnen de logistieke sector. “De logistieke sector is een belangrijke doelgroep van ons en doordat de markt van Schuijl Logistieke Professionals met name in de Randstad, Utrecht, Brabant en Gelderland is gelegen is dit een mooie marktuitbreiding voor onze dienstverlening”, aldus Jochem Langenhuijzen. “Wij zijn blij met deze overname en de jarenlange kennis die Wilco Schuijl en zijn team met zich meebrengen. Samen met hen gaan we zorgen dat de klanten van hen en ons beter bediend worden op het totale gebied van HR, Strategie en Interimoplossingen.”

Wilco Schuijl, eigenaar van zowel Staffchain als Schuijl Logistieke Professionals is blij met de overname. “Doordat De Ondernemingswaarde een bredere dienstverlening heeft kan mijn team hun expertise nog beter benutten. Daarnaast kan ik klanten ook breder gaan ondersteunen op het gebied van HR, Strategie en Bedrijfsadvies. Doordat wij nu een veel groter team zijn, kunnen wij onze dienstverlening sneller uitbouwen en professionaliseren. Ik vind het leuk om hier mijn bijdrage aan te kunnen leveren.” De komende tijd zullen klanten persoonlijk geïnformeerd worden over de wijzigingen, maar met name de mogelijkheden die dit voor hen gaat bieden.

Persbericht: Overname Staffchain door De Ondernemingswaarde